- Svar: 15
- Visningar: 1 103
Jag tror påriktigt att jag håller på att bli galen. Alltså verkligen påriktigt GALEN inte att man mår dåligt och så. För känns som att jag har massa massa tankar i huvudet som inte är mina från början liksom. Typ som det är nånting som säger att jag ska göra en sak och så lyssnar jag på det FAST jag borde veta att jag inte ska. Men är som att jag inte kan tänka normalt när det blir så utan att jag MÅSTE göra som dom tankarna. Och det är såna sjuka saker som jag ALDRIG aldrig nånsin har ens tänkt på förr. Och nu gör jag såna saker som nog INGEN hade trott om mig. Som inatt så gjorde jag nåt sååå dumt och dåligt och allt som jag VET att är bara dåligt. För det har BARA dåliga saker som händer av det och fast jag borde ha tänkt på det och inte gjort det så gjorde jag det ÄNDÅ. Tänker inte säga vad för det kan vara känsligt för vissa men det var jätte dumt och sen efter blev jag typ rädd för det och det som hände efter så var typ tvungen att berätta. Så fick typ hjälp med det och så och nu IGEN får jag inte vara själv ALLS och har gjort mina föräldrar oroliga och ledsna och allt sånt. Som jag gör HELA HELA tiden som att jag inte kan göra nåt annat än förstöra allt hela tiden. Så tycker faktiskt inte det är konstigt att jag vill dö egentligen för jag är bara jobbig och tillochmed jag själv är såå trött på mig och hatar mig och allt jag gör. Så fattar ju att dom flesta andra också tycker så. Och fattar inte varför jag inte kan stå emot eller säga nåt INNAN jag gör så dumma saker som jag VET kommer göra allt värre men ändå kan jag inte låta bli liksom. Fattar att det låter helt stört och ja det är det säkert så jag fattar ju varför jag måste vara här och inte får vara ensam och så. Men det känns inte som JAG som är så liksom utan att jag är nån helt annan person nu. Jätte äckligt men ja.