Kaninuppfödare

J

jessie90

Jag ska köpa en kanin. Men jag hittar inte en bra uppfödare med kaniner till salu i upplandslän. Vart köpte ni era kaniner?

Sv: Kaninuppfödare

Hej, jag har kaninuppfödning, (bor utanför örsundsbro) och jag kan tippsa dig om några som bor i närheten.

Maila mig på fridas_kaniner@hotmail.com och berätta vad för kanin du söker .

Hej
Föder upp Holländska kaniner i färgerna japantecknad gul-svart, svart och Isabella.
Har en kull lev. klara nu och en kull beräknas födas i början av nästa vecka.

Senast ändrad av en moderator:

Hur är den Holländska kaninen i temprament och så?

Föder också upp kaniner utanför Örsundsbro och har en del känningar beroende på vilken ras du är ute efter.

Vad letar du efter för raser?

Hej. jag känner en uppfödare som har 2 st dvärgvädurar,
snart 3 mån som är viltgrå manteltecknade (brun och vit),
det är en hona och en hane.

Maila mig så kan du få hennes nummer, hon bor också i örsundsbro.
fridas_kaniner@hotmail.com
Mvh.frida

oj vad många uppfödare det blev i Örsundsbro helt plötsligt ! Vilka är ni? Skulle vara kul att lära känna er :) fast det kanske man ska ta i en annan tråd?:smirk:

Liknande trådar

Däggdjur Flera gånger, senast nyss, vid tio i ett på natten så är det någon av våra kaniner som skriker. Vi har tre stycken kaniner av...
Svar
11
· Visningar
1 281
Senast: Efwa
·
Däggdjur Jag behöver köpa en trimmer; Primärt för min kanin som har problem med huden runt ögonen. Trimmern får gärna även funka för hundtassar...
Svar
0
· Visningar
577
Senast: Stinaelin
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: Blyger
·
Fritid Jag behöver köpa en trimmer; Primärt för min kanin som har problem med huden runt ögonen. Trimmern får gärna även funka för hundtassar...
Svar
10
· Visningar
508
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023