Biiiiiiiild och gärna info om vilken uppfödareFick hem min gigantiska bur idag som jag tänkt ha öppen i "kaninrummet". Nu väntar jag bara på att förhoppningsvis tinga en unge Längtar efter min Leif GW Gnagsson !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Biiiiiiiild och gärna info om vilken uppfödareFick hem min gigantiska bur idag som jag tänkt ha öppen i "kaninrummet". Nu väntar jag bara på att förhoppningsvis tinga en unge Längtar efter min Leif GW Gnagsson !
Lilla nääsanKnäppte denna klockrena bilden på min hane för ett tag sedan. Han vill UT.
Liten och liten... hans huvud är gigantiskt jämfört med hermelinensLilla nääsan
Biiiiiiiild och gärna info om vilken uppfödare
Du har PMBild får det bli när det är klart med tingandet och om det blir någon till mig Uppfödaren är Grevie Kaningård, har en kompis som har två därifrån och de är superhärliga.
Fy vad tråkigt!Fick tråkigt besked idag, den lille killen jag skulle hämta nästa vecka dog inatt Nu tänker jag nog vänta till våren med kaninköp...
Tror tyvärr min hane får somna in på fredag Han har något vajsing med tänderna och att behandla honom är inget alternativ.
Känner att jag har djur så det räcker så förmodligen försöker jag hitta nytt hem till kaninhonan