Kaninhoppning för nybörjare....

G

Gene_fotograf

Jag har 4 kaniner som är väldigt duktiga på att hoppa. Jag har själv byggt några hinder men dem är för lätta... så jag undrar om nån vet var man kan få tag i bra hopphinder för nybörjare som är ganska höga... svara snälla.:confused:

Sv: Kaninhoppning för nybörjare....

Dom som finnas att köpa är hemskt dyra tycker jag så jag och min kompis byggde egna hinder till våra kaniner. det finns mycket en kanin kan hoppa över. Ett cornflakes paket, kaffepaket, tomma mjölkartonger, krukor, ja man kan ta det mesta man hittar.

jag brukar användan köpta, krukor, vedklavar och sen har jag byggt några som man kan reglera stoleken på.:banana: :bump:

fick utav mamma från djur affären
men de är inte billiga..ha fantasi:bump:
vad jag har byggt utav:

*plaskrukor ( kan stapplas på varandra så det blir högre )
*ved
*byggde ngr själv trälister

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 133
Senast: Red_Chili
·
Anläggning Undrar om någon här varit med om något liknande och hur det isf hanterats. I vårt ridhus har vi tydliga hopp och dressyrtider. Under...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 841
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: Nova123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama