Kaninhonor som slåss

Apollo

Trådstartare
Om två kaninhonor börjar slåss, helt plötsligt, som bott ihop länge, kan den ena vara brunstig då. Dvärgvädurar, ca 2år är dom

Sv: Kaninhonor som slåss

har för mig att honor ej passar. hade mina hamsterhonor tillsammans och de började bråka och allt. trots att de har levt ihop hela livet.

men sen så kankse inte kaniner o hamstrar är en bra jämförelse

Har inte du frågat det förut?

Har för mig att kaniner inte kan gå tillsammans liksom hela tiden. Okej att de bor i olika burar och träffas kanske någon gång varje dag. Det är iaf vad jag har för mig fråga Paradiset lr ngt, kaninuppfödare :banana:

Jag har nu satt dom i varsin bur så de slipper slåss. Den ena är väldigt kuvad just nu och livrädd för den andra, som är den starkaste av dom. Det konstiga är att de bott ihop så länge och helt plötsligt nu ryker de ihop, eller rättare sagt den starka ger sig på den svaga. Men vi får lösa det med att de får bo i varsin bur.

Liknande trådar

Småbarn Hjälp jag går snart och gräver ned mig.... Syskonbråk - hur hanterar man det på bra sätt? Två pojkar, 5 år och 2,5 år. 5åringen retas...
Svar
12
· Visningar
1 253
Senast: Badger
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Hästhantering Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Svar
14
· Visningar
1 697
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna