Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har för mig att kaniner inte kan gå tillsammans liksom hela tiden. Okej att de bor i olika burar och träffas kanske någon gång varje dag. Det är iaf vad jag har för mig fråga Paradiset lr ngt, kaninuppfödare
Jag har nu satt dom i varsin bur så de slipper slåss. Den ena är väldigt kuvad just nu och livrädd för den andra, som är den starkaste av dom. Det konstiga är att de bott ihop så länge och helt plötsligt nu ryker de ihop, eller rättare sagt den starka ger sig på den svaga. Men vi får lösa det med att de får bo i varsin bur.
Hästhantering
Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.