Mynta2
Trådstartare
Har införskaffat mig en kanin. en hane till på köpet som mer eller mindre förälskat sig i min hund och absolut inte kan låta henne vara i fred. Så fort han är lös ska han promt uppsöka min hund och tokjucka på henne :-)...Han är också helt besatt av att promt sätta sitt kännetecken på hennes bädd och där hon råkat ligga...Funderar på att kastrera honom...då borde han väl lugna ned sig kan jag tänka mig. Fast jag har aldrig kastrerat någon kanin, smådjur som kaniner är ju lite känsliga då det gäller sövning...kan ju lika gärna gå åt vilket håll som helst. Någon som känner till hur stor riskerna är att söva en kanin ? Kan tänka mig att oftast går det bra...men ändå. Sen en fråga till er som fått era kaniner rumsrena och dom som går på låda...hur bar ni er åt för att fixa detta ?? Inte för det stör mig så mycket med pluttar här och där, men är bara nyfiken på hur man tränar dom. Sen en annan sak, nån som har något tips hur man säkrar sladdarna så dom ej gnager på dom ? Typ kanske man kan sätta nåt skydd över dom eller liknande...Nu har jag inte särskillt många sladdar liggandes, men för att vara på säkra sidan. Alla tips och ideer mottages...