Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har det i marsvinens bur, i deras favorit-toa-hörn. Med spån över!
Så man kan säkert ha det till kanin också, bara man har spån eller annat över, är ju inte så skönt att gå på sanden....
hej!
du ska nog inte ha vanlig kattsand, det kan innehålla ohälsosamma medel och slita på kaninens tassar. Men det finns kattsand i pelletsform också, och dessa är jättebra! Toa-Lätt är ett välbeprövat märke!
Jag hade förr chinchillor (stavning) som behövde sand att rulla sig i,då köpte jag nåt på bensinmacken.....som sög upp olja och spill.
sånt kunde du ha till kaninen också..
Vanlig klumpande kattsans gjord på lera utan parfym i har jag sommartid! De älskar att rulla sig i sanden och ligga i det eftersom det är kallt och svalt. Mina har aldrig fått problem av det såsom damm eller allergi och de vill inte ha spån över de vill ligga på det och gräva i det-de älskar det
Vanlig kattsand dammar otrligt mycket, och eftersom kaniner inte rör sig som katter (de gräver och har sig däri), så kan jag inte tänka mig astt det är särskilt bra att ha kattsand till en kanin. Det blir ju som cement i luftrören
Toa-Lätt eller likn. är jättebra! Det dammar inte heller
Jag har haft Toa-Lätt är små papperspellets. Tycker den funkar super. Vanlig kattsand kan damma och kaninen kan framkalla allegi och hosa. Vanlig kattsand skulle jag inte rekomendera. Även om man inte ser att det dammar så kan det vara farligt.
Hundavel & Ras Pekingese är ju helt skeva, att de ska ha päls som en yeti hjälper inte heller. På gamla tavlor ser de inte ut som de gör nu. Jag gillar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.