Kaninfoder

R

Raeman

Jag har gett våran kanin Pretty Pets men idag köpte jag Xtra Vital. Nån som har något bra/dåligt att säga om de olika sorterna? Gjorde jag rätt som böt? Xtra Vital skulle vara ett foder med lågt fettinnehåll stod det på påsen. Och det var billigare också. :angel:

M.

Hej! Ger du dina kaniner bara bland foder?? eller får dom havre också jag brukar blanda mina kaniners foder själv det är biligare och bätre! =0) fast det går bra med fördig blandat också! =0)

Jag blandade själv i början men det var så jobbigt :angel: jag är så dålig på kaninmat... Jag hade kanin när jag var liten och nu har jag "tagit över" min kompis kanin för ett halvår sen. Kunskaperna är inte så stora om man säger så :crazy:

Hon äter "färdigmat" och så får hon hö såklart (fri tillgång) och grönsaker. Ibland lite knäckebröd. Brukar ge henne sån där pinne som man hänger i gallret som hon får gnaga på, med massa gott på, emellanåt.

M.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 484
Senast: Calmiche
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
5 980
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag lyckades få en konsultation hos en efterfrågad hälsoperson som är expert på kvinnohälsa. Det var väldigt givande! Trots att jag...
2
Svar
23
· Visningar
3 409
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns...
2
Svar
25
· Visningar
2 862
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #9