mylisen

Trådstartare
eh jag ville bara visa min fina bur jag köpt och målat som jag vill ha den.....
vad tycker ni?

sen fick vi med en liten hundkoja åxå men den är lite för liten till vår hund så den får katterna ta :)

gullig va?

Sv: kaninbur

Jättefin, men blir det inte lite väl mörkt därinne? Eller får den gå in ut som den vill?

den är bara till för ungarna tills de kan flytta.
mamman bor i buren brevid, mycket större åxå.
tyckte den här skulle passa till ungar.
sen när vi gjort klart på gården och kan ställa den där den ska står så får den som bor där gå ut och in som den vill.
har en hage till åxå men det fick inte plats där nu och vi har ingen gräsmatta än....
:)

Fin bur =D

Tkt för övrigt inte den såg jättemörk ut. Vist där nere är där väl mörkt. Men de kan ju sitta där uppe vid dörren också och där såg ut att komma in endel ljus.

Det finns nog kaniner som har dte mkt värre än lite mörker.....texalla som sitter instängda i inneburar och inte får komma ut.Dom har det nog värre med tanke på att dom har mkt mindre yta tex.

Jag tycker buren var söt och jag är säker på att kaninerna får komma ut och "se"ljus också.

Liknande trådar

Katthälsa :arghh::arghh: Katten har dragit in loppor och jag får snart panik. Hon har givetvis medel mot alla sånna där äckliga småkryp och HON...
Svar
5
· Visningar
816
Senast: CaisaCax
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 536
Senast: Rugge
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
28
· Visningar
1 539
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 135
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama