Kaninbebisar...

L

lilla_jag86

Min söta lilla kaninis fick de efterlängtade bebisarna idag... och så dog dem. :cry: tre så sötnosar... jag är lite lessen, bebisarna var verkligen efterlängtade. vi har väntat på dem så länge.
hon åt inte upp dem, bara la dem i fel hörn... hon hade byggt värsta stora boet åt dem. jag trodde hon skulle bli en perfekt mamma. hon hade inte rört dem alls, de var totalt oskadade.

Vågar jag försöka igen, och i sånna fall hur lång tid kan jag vänta innan jag parar om?

Jättetråkigt! :cry:
Var hon väldigt ung eller varför blev det så tror du?

Nej, hon är snart 3 år, och hon har haft bebisar tidigare...
men vi har haft mkt spring av småbarn runt kaninerna, så hon kasnke var stressad eller nåt...

Liknande trådar

Äldre Jag har länge haft en liten halvtaskig lukt stundtals i köket, MYCKET problem med möss och råttor, men det har lugnat sig väldigt mycket...
Svar
14
· Visningar
13 136
Senast: pepp
·
Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många...
2 3
Svar
59
· Visningar
18 012
Senast: Björk
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 800
Senast: zoowie
·
Övr. Hund Denna texten berör mig så otroligt mkt och jag gråter varje gång jag läser den:cry: :cry: :cry: När jag var valp, underhöll jag dig me...
Svar
12
· Visningar
1 240
Senast: Ämelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama