Kanin som äter hund och kattmat?!

C

corillo

mina kaniner älskar att knapra i sig både hund- och kattmat.. :d är det någon som har en kanin som också tuggar i sig sådant? det är nog inte så bra men.. :angel:

Sv: Kanin som äter hund och kattmat?!

Skojigt att du frågar!
Min kanin är helt tokig i lagottons hundmat. När han hör hennes matskål kommer han studsande (ja, han är ju kanin) och sen snaskar han åt sig av hennes torrfoder, trots att jag blandar i kött också....och hon har inget emot det....De delar, han får lite av hennes mat, hon snor hans hö och grönsaker om hon kommer åt....

corillo skrev:
mina kaniner älskar att knapra i sig både hund- och kattmat.. :d är det någon som har en kanin som också tuggar i sig sådant? det är nog inte så bra men.. :angel:

Jag hade en allätande kanin förut. Hon åt verkligen ALLT som erbjöds. :p

Mitt monster riskerar gärna livet och länsar hundmatsskålen.
Å andra sidan så har jag ju hittat honom lapandes i rödvinsglaset också...

pojkvännens teddymarsvin äter både skinka och kattmat :angel: :D

haha konstigt att dom äter kött?:D Dom är vell typ vegitarianer eller va de heter.. :)

Min kanin ÄLSKAR torrfoder som vår katt äter. :angel: Min kanin springer in i vår tvättstuga där vår katt har sina matskålar och slänger sig över maten. :D

Var försiktig med era kaniner som äter hundmat. Min kanin gjorde det och dog av det. Bildades sådana gaser i kroppen så han såg helt böldsjuk ut. Tillslut fick han problem med andningen och dog. :(

Liknande trådar

Övr. Katt Nästan all kattmat innehållet fisk. I majoriteten av barnböcker/filmer är det fisk som ges till katter. Pekböcker har ofta att man ska...
Svar
8
· Visningar
843
Senast: ufot
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 976
Senast: KesoNeso
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
760
Senast: Krålus
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 610

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka