Kanin hjälp =)

D

Decemberunge

Ja ängtligen har min lilla kanin blivit 8 månader och 3 veckor:D

vi ska förmodligen para henne i slutet av januari, men annars så blir det när det blir varmare :)

Men, den här kaninen har en utebur i vår vedbod,hon trivs där väldigt mycket,Och hon älskaar sin bur, men den är förliten så hon kan knappast "föda" i den,men vad tycker ni jag ska göra? köpa ny större bur så att hon kan röra sig mer när hon är dräktig,för en bolåda får knappast plats i den här buren( eller den finns nog plats åt en sådan,men då måste den vara på det ställe hon bestämt ska vara hennes " bajs och kiss plats", men vad tyckern ni? , köpa större bur, eller ha kvar hennes gamla

MVH Decemberunge

Sv: Kanin hjälp =)

Definitivt köpt en större!
När ungarna väl är födda, kommer de behöva plats att springa på.
Plus att mamman kommer behöva plats att komma undan de små banditerna. :p

Sv: Kanin hjälp =)

liten fråga bara, vad har du för syfte med denna kull?

Liknande trådar

Däggdjur Trots att han är kelig, gullig, gosig och tillgiven så har han snart förtagit all glädje med att ha husdjur... Jag tar upp och gosar...
Svar
15
· Visningar
8 837
Senast: Soppan
·
A
Övr. Djur Hej alla:) Om några veckor ( ungefär 3 veckor) blir min kanin 5-6 månader(ska kolla upp det) är det bra för första kullen? och hon...
Svar
12
· Visningar
2 491
Senast: Decemberunge
·
S
Övr. Djur Hejsan! Jag har två kaniner en hane och en hona, dom lever i samma bur. Och jag misstänker nu att hon har blivit dräktig men jag vet...
Svar
9
· Visningar
2 634
Senast: Coronas_Marsvin
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 822
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar