Kanin fråga

J

jessie90

JAg funderar på att skaffa kanin igen. Kommer då hoppa med den. Villken ras rekomenderar ni til kaninhoppning? ;)

Sv: Kanin fråga

En kanin som har bra temprament och med ett stort hjärta. Sen vilken ras du hittar den i hör inte riktigt till saken.

Tillägg: Kaninen bör ju kanske vara lite framåt och vaken, och du ska ju helst köpa ett ungdjur! Dvärgvädur/hermelin brukar vara bra korsningar. Även vädurskorsningar. Jag skulle inte rekommendera hermelin i första taget.

JAg har haft kanin förut. Finns det prickiga vädurer?

Liknande trådar

Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 561
Senast: Stinaelin
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 168
Senast: Efwa
·
Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 862
Senast: Scata
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka