Otherside
Trådstartare
Jag vill bara säga att jag idag såg den vackraste hund jag nånsin sett (förutom min egen, då...). Ägaren parkerade sin jobb-skåpbil intill min på ICA:s parkering och när jag klev ur såg jag hunden på framsätet. Sen stack den ut huvudet genom sidofönstret. Och den var så sanslöst vacker!! Jag tänkte genast Kangal men att det väl knappt finns några såna i Sverige?? Så jag gick efter husse in på ICA och frågade. Och jodå - det var en Kangal!
Jag tror denna var rätt ung, året kanske, för den var rätt slank och lätt i kroppen - men stor! Och sanslöst vacker. Jag är helt förtrollad. Ljus med den där mörkare masken.
SUCK!
Och nej, jag tänker inte köpa en. Jag har inget behov av en så pass speciell vakthund. Men ändå...... Nån här som har en? Eller bara känner en?
Jag tror denna var rätt ung, året kanske, för den var rätt slank och lätt i kroppen - men stor! Och sanslöst vacker. Jag är helt förtrollad. Ljus med den där mörkare masken.
SUCK!
Och nej, jag tänker inte köpa en. Jag har inget behov av en så pass speciell vakthund. Men ändå...... Nån här som har en? Eller bara känner en?