"kändisar" i bukedjungeln???

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Natural

Jag är lite nyfiken på just detta. Tror ni vi har några westerntränare i bukedjungeln? Florerar det svenska landslaget i reining här :D :rofl: Vissa utav dem kan jag inte riktigt tänka mig manövrera en dator, men vem vet:crazy:
Finns det dem som är aktiva här så läser dem sannolikt trådar om sig själva också, ibland nämner vi dem ju på l*te krypt*iska sätt... ;)

Jag har stött på div. försäljare här som har eget företag/butik, så mycket vet jag.

Sv: "kändisar" i bukedjungeln???

Så varsågoda, de som känner sig träffade manas nu träda fram ur djungeln *tips, ni kan ju snacka om er själva i tredje person, "jag har hört att..." ;) * :bump: :D :rofl:

...eller så får vi bara diskutera detta precis som jag misstänkt :angel:

Ärligt talat...så tror jag inte "DE" har tid o sitta vid datorn, än mindre läsa en massa "goja" här....men jag kan ha hur fel som hellst:D
Men att här finns en sju j...a massa bra tränare, som läser våra tokiga frågor, skakar på huvet och ev bemödar sig att svara/protestera mot vissa av dom....:rofl:
Sen kanske dom anv det i praktiken på sina "lektioner" ute i verkligheten....
Rätt el fel? Ja, det är frågan?;)

Japp.......jag vet att det finns westerntränare som florerar här på buke.....;)

ja då borde de ju få läsa och höra en del "sanningar" om sig själva också ;)

jag vet en hästtränare här på buke.. hon brukar skriva mycket intressanta trådar här ibland. :bow:

Den här tråden kommer förr eller senare att bryta mot följande forumregel: diskutera inte enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att någon förstår vem du menar.

Är man westertränare och vill njuta av den relativa anonymiteten tycker jag att vi andra ska respektera det. Vill sagda person komma ut i offentlighetens ljus går det givetvis också för sig.

/tifo

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka