Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag är bara lite nyfiken på vad ni har för storlek på er kandarstång, alltså hur bred mundelen är.
Hittade en extremt bred kandarstång idag, vilken häst får plats med den och ett bridongbett tillsammans i munnen?
Jag har nog ett mellan ting mellan de bådan stängerna. Men jag tror lite att anledningen till att de finns så breda stänger e för att ju tunnare stången e ju skarpare en den som den är ju skarp redan när den ärt jätte bred...
Jag fick låna ett antal bett att prova av min kompis, och hästen fastnade för densamma som din häst. Har också 12.5 men ingen aning om vad jag har för bridong. Den är tredelad och hyffsat tunn. Hästen trivs väldigt bra med mycket och tjockt i munnen
Hundavel & Ras Och, värt att notera, är att även nyfikenhet mm påverkas av generna.
Jag vet tex hur många hundar som helst som blivit så rädda på lure...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.