Sv: Kandar!

stigbettsremmen har inåtvända spännen ja. Själva tränset har inte det, men det finns ju träns att köpa som har det också. Dt där är mitt "slit och släng"-kandar, så jag brydde mig inte så noga vilket håll spännena satt :)

Det där med stigbettsrem var ju jättebra.

Nu till ett nytt problem. Jag behöver ju ett träns som inte har achennosgrimma, engelska+ finns det sådana att köpa?

så har jag oxå gjort. fanns inget kandar när jag letade som jag tyckte var snyggt så jag gjorde ett själv.. nackstycke +sidostycken från ett träns. pannband från ett och nosgrimma och stigbettsrem .och två släta lärdertyglar..

så nu har jag ett kandar som jag gillar.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har googlat och letat i alla internets vrår men hitillis inte lyckats hitta något som passar, hoppas någon här har tips :) Jag...
Svar
8
· Visningar
931
Senast: Vogue
·
Utrustning Hej Letar efter mitt dröm träns men har inte hittat vad jag söker. Då vänder man sig till buke såklart! Det jag vill ha: Bred...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Equilina
·
Utrustning Vi har idag provat några dressyrsadlar som vi lånat med hem och funderar på hur vi ska ta oss vidare efter detta. Albion 17" K2 MW...
Svar
0
· Visningar
2 464
Senast: Rimfaxe
·
Utrustning Letar febrilt efter ett mörkbrunt snyggt kandar. Det är inget krav att det måste vara rundsytt men hade i alla fall velat ha spännena i...
Svar
4
· Visningar
1 251
Senast: Equilina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V