G
guzzi my love
Hur håller man tyglarna i ett kandarträns??Det är ju två tyglar.. ska prova rida i det men måste vete hur man ska hålla..tyglarna..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den tunna tugeln, den som sitter i stången ska du ha mellan långfinger och ringfinger. Bridongtygeln ska vara mellan ringfinger och lillfinger.guzzi my love skrev:Hur håller man tyglarna i ett kandarträns??Det är ju två tyglar.. ska prova rida i det men måste vete hur man ska hålla..tyglarna..
Saigon skrev:Så länge du inte lägger stångtygeln utanför handen så kan du när du provar första gången ha det som du tycker verkar lättast. Ha gärna stången så högt upp i handen som möjligt. Ju längre ner placerad desto större risk för att det blir för mkt inverkan.
Menade förståss bridongen utanför lillfingert och stången mellan lillfingert och ringfingert. Så går det när man smyg bukar på jobbetLillaGeisha skrev:Själv håller jag bridongen mellan ring och lillfingert och stången utanför lillfingert.
LillaGeisha skrev:Menade förståss bridongen utanför lillfingert och stången mellan lillfingert och ringfingert. Så går det när man smyg bukar på jobbet
Jobbigt när man säger emot sig själv
guzzi my love skrev:Jag ska inte leka med det... Min sköthäst har ett kandar så jag bara undrade jag ska ha en instruktör i sommar...