Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag råkade göra alldeles för mycket våffelsmet, kan den som blir över stå i kylen typ till imorgon? Har sovit för lite och fick hjärnsläpp när jag rörde ihop smeten...
Något av ett sidospår men då vill jag tipsa om att värma dem i brödrosten istället, då blir de frasiga igenDe blir inte krispiga osv då, men jag är inte så brydd när det gäller sådant utan tycker att det är gott ändå.
Det har jag inte testat!Något av ett sidospår men då vill jag tipsa om att värma dem i brödrosten istället, då blir de frasiga igen![]()
Så gör jag ofta (ja, på riktigt, alltså, jag äter våfflor flera dagar i veckan). Vanligare är dock att jag gör massor av våfflor på en gång och har så att de går att värma i micron dagen efter. De blir inte krispiga osv då, men jag är inte så brydd när det gäller sådant utan tycker att det är gott ändå.
Jag tycker inte våfflor blir goda när man värmer dem tyvärr. Äter egentligen hellre pannkakor än våfflor men nu ville jag slippa diska stekpannan![]()