Kan småfåglarna äta havre?

Centaur

Trådstartare
Solrosfröna är slut så jag undrar om det går bra att lägga krossad havre i fågelmatare? Gillar dom det? :)

Sv: Kan småfåglarna äta havre?

Solrosfröna är slut så jag undrar om det går bra att lägga krossad havre i fågelmatare? Gillar dom det? :)

Det brukar inte vara någon större hit. Möjligen på marken åt fasaner.

Sv: Kan småfåglarna äta havre?

Gråsparvarna brukar äta av ankornas mat, hel havre och korn, verkar poppis. Dock inte sett några andra fåglar äta av det.

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 096
Senast: hastflicka
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
449
Senast: Sassy
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 177
Senast: Bison
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
618
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Allt om bur till bilen
  • Kattbilder #10
  • Importera från USA