kan nån utställningsvan mska hjälpa mig??

Nominous

Trådstartare
ååååhhhh... vilken jävla idiot jag är... jag har lyckats anmäla min hund till fel klass - hur fan gör jag nu??? åå e så less så jag håller på börja grina. jag hatar dom här sablarns åldersreglerna..

min hund är född 4 maj. den 4 augusti är utställningen. prick den dan är han 15månader - och jag har anmält till unghund. den är ju från 15-24 månader. men visst ska dom ha fyllt DAN FÖRE????? ååhh. om det är så så skulle ju han gå i junior.. eller?? går det någonsin å ändra då eller e det helt kört att få ställa??

jävla skit vad jag hatar detta.. jag kommer inte ens ihåg om man jag anmält till junior eller unhhund. hur får jag reda på det??

:cry::cry::cry: jag hatar mig själv. nu har jag sett fram emot denna utställningen sen i november - å vad fan gör man???:cry:

Sv: kan nån utställningsvan mska hjälpa mig??

Ring arrangören?

ring arrangören/ansvarig, finns nummer på proppen! :idea:

Så, nu lugnar vi ner oss ;)
Ingen fara och färde här inte. Antingen ringer du arrangören eller så talar du helt enkelt om till ringsekreteraren när du kommer till utställningen att hunden är i fel klass.
Många som anmält i tex öppen klass och hunden sen har hunnit bli champion får helt enkelt gå och tala om att hunden ska starta i championklass istället.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka