Kan man tävla i denna blus?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Expensive_Hobby
  • Startdatum Startdatum
E

Expensive_Hobby

BE-0805-24-tn.jpg

På lägre nivå? Eller är det för mycket line-dance?

Sv: Kan man tävla i denna blus?

Vilken liten bild... :crazy: Men jag tyckte den var jättefin! Vart har du fått tag på den?

BE-0805-24.jpg

Jag har inte köpt den ännu men jag har hittat den när jag har surfat runt och letat. Risken är förstås att det är många som köper denna blus eftersom den inte är så dyr?

Kan jag tänka mig, den var jättefin! :)

Tyckte den var jättefin! Speciellt med knapparna. Inte bara en vanlig tråkig rad med tråkiga knappar :D

Har du någon bild på hur du ser ut till häst? Är det snyggast med röd eller svart filt till? Beror kanske på hästens färg mest?

Jättesnygg skjorta! Klart du ska satsa på den! Vore jag du skulle jag nog satsa på röd pad till hästen... eller svart pad och röda lindor/skydd...

Klart du kan tävla i den, förutsättningen är ju att du anmäler dig till en tävling. Fniss

Du får tävla med mig om den, älskar! :love: :love:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Kan någon förklara detta? Jag åt sushi idag och hade en vit blus (förstås). Naturligtvis fick jag en liten soyaprick på den nytvättade...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 099
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Även de som tävlar på lägre nivå ska ha möjligheten att vinna de största priserna – det tycker Enköpingsnäs ryttarförening. Här kan alla...
Svar
0
· Visningar
242
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen tävlar ponnyer och stora hästar på alla nivåer under fyra dagar hos Södertälje Ridklubb. I dag, lördag, rider även en fransk...
Svar
0
· Visningar
77
Senast: Gunnar
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30