Kan man ha släta finbyxor...

J

JennieRM

(som man vanligtvis har under chapsen..) och rida i dom på en D-tävling?

Har sytt min första lilla showslinky nu tills helgen, vill gärna ha lite åsikter!

(kunde inte ladda upp bilden men kolla på min blogg på www.skoklostersdjurbod.com)

Tack:D

Sv: Kan man ha släta finbyxor...

Du är duktig du :D

Har du inga svarta jeans? Det viktigaste är dock att byxorna inte är FÖR KORTA!!!!!!!!!

Nej, jag har ju inte det... Bara johans grå/svarta men dom e så j-la taighta i magen..

Nu har jag bestämt mig vilka grenar det blir: trail och WH! Kanske Ranch trailen också... men då blir det ett långt glapp.. funderade på WR men njae, ingen tävling som ska dömas i galoppfattningar ännu då Emil har en tendens att stressa upp sig och inte se så snygg ut... Perfektionen när det gäller att gå från galopp sansat till något annat är inte klart för tävling ännu..:o

Låter som en bra plan.

Räknar med att Johan är där o fotar så jag får bilder i min mailbox sen! :D

mmm.. det löser sig nog...:) Har påtryckningar av vänner som säger att vi självfallet ska vara med i pleasure också.. Får se! Det var helt lungt med att efteranmäla sig på plats i allafall. Verkar finnas många platser kvar..

slinkyn ser ju fint ut! vill oxå ha, kör med vanlig vit skjorta...
men en sak som går snabbt, jag gjorde det idag, jag färgade ett par utav mina tråkiga denimjeans till svart o vad chockad jag blev när jag tog ut dem o de verkligen var SVARTA o itne dass svarta!
går o köpa sån färg på nästan vilken större butik som helst

jag färgade ett par utav mina tråkiga denimjeans till svart o vad chockad jag blev när jag tog ut dem o de verkligen var SVARTA o itne dass svarta!
går o köpa sån färg på nästan vilken större butik som helst

Vilken bra ide!:idea:
Hur går de sen när man ska tvätta dom???

Tack!! Ha ha jag tänkte också färga mina:rofl: Kul att träffa likasinnade! Vad kommer du med för häst?

kickis: vet inte än, men jag planerar att bara tvätta de byxorna med andra svarta kläder OM de färgar av sig de första tvättarna eller så, men snyggt blev det iaf!

jennieRM: jag kommer med en NF Fredriksberg Nova en mörkfux som gör sin debut i western!
du då?

OT:
Har färgat mycke tyg, det blir jätte bra, och om man vill hålla färgen fresh då använder man ättike i ställe för sköljmedel ;)

Jennierm: ojoj, det låter läckert det!
joy: okej, då vet jag tills det är dags o tvätta dem. danke!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
966
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: liiinnea
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 804
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 840
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka