Kan man "göra brunsten tydligare"?

Abeona

Trådstartare
På mitt sto är det jättesvårt att se när hon brunstar, hon visar nästan inget alls utan man märker bara att hon brunstar när hon kissar och att kisset då luktar liiite annorlunda. (hon tycker nog jag är jättekonstig som kommer in och sniffar varje gång hon kissar.. :p)
Hon påbörjade (vad jag tror) sin förra brunst den 8 april, och nu är jag helt orolig för att jag har missat denna omgången. :confused:
I stallet finns bara två andra ston, alltså inga valacker som kan trigga henne lite eller nåt sånt..
Vad kan jag göra? Tror ni att jag har missat brunsten? Ville skicka henne på seminering på denna brunsten för det är bara andra gången hon ska betäckas och jag vet ju inte hur många gånger som kan behövas... :crazy:

Sv: Kan man "göra brunsten tydligare"?

Åk till en seminvetrinär och kollar vart hon ligger ungefär. Har du missat den är det ju bara att ta hem henne igen och försöka nästa brunst. :)

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 690
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 081
Senast: Liran
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 462
Senast: Habina
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt sto i år med min kompis hingst, för eget ändamål. Och jag tänkte börja nu i maj så jag har några månaders...
Svar
6
· Visningar
1 609
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka