Kan man byta strl på täcke man beställt?

L

linabergmer

Hejsan!
Beställde för ett tag sen ett regn täcke på hööks, nu är det så att jag har sålt min häst och ska ha en större häst på foder. Kan man ringa till hööks o säga att man vill byta täckes strl? Eller måste man ha typ anledning?

har du beställt det och det inte kommit så kan du skicka tillbaka det och få en större storlek

har du redan fått det och användt det så får du inte byta

Ja, men dom har inte skickat iväg det än, ska skickas om någon vecka.

Har de inte packat sakerna och lämnat över dem till posten, så borde du ju kunna ringa och ändra.

Men de enda som kan ge dig ett riktigt svar är nog de på Hööks... Ring och fråga! :)

Det är bara ringa och byta till en annan storlek förtåss - det är ju enkelt när de inte ens skickat det till dej - seså skynda dej nu!!!!!!!!

Om dom ej skickat ännu, så ring genast och ändra strl, det kostar inget extra. Så slipper du skicka tbx det sedan och stå för fraken.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Shixle
·
Utrustning Har ett sådant fr förra hästen som inte är använt spec mkt (oklart i regn faktiskt). Haft det 2 ggr på nya hästen när det regnat, o han...
Svar
1
· Visningar
268
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: WildHorse
·
Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
733
Senast: Cavallo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka