Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
snigelfarmor skrev:Druvan, här är en bild på en kombination som funkar väldigt bra! Precis som en maratonsele, fast med skaklarna lite mer fastsatta än en maratonskakel. Jag har travdäckel på denna bilden nämligen.
_L_ skrev:8000 kr är väl inte så mycket!
Inte för en sele av hög kvalite!?
/Lisa
Emmahpemma skrev:har du varit på nya hästaffären här i luleå? är du ute efter körutrustning så är det väl värt ett besök där!
Emmahpemma skrev:jag svarar!
om du tittar på bröstorna på bägge bilderna, så ser du att den ena är bröstan surrad runt skackeln = stumt ocj på den andra är draglinorna fastsattta direkt från brösta till svängel och är således rörliga och följher hästens rörelser = bra (rätt anspännt på detta sätt gör att hästen drar i draglinorna/bröstan istället för i stum skackel= optimalt,
_L_ skrev:Rik är jag inte!
Kanske om jag säljer allt jag har i hästväg :smirk:
Men har du inte mer än runt 5000 kr i mån?
Byt jobb hehe säger jag som inte heller får mycket mer
Jag får iof jobba ganska mycket som vikarie (med äldre) det har hänt att jag jobbat 7-8 dagar i sträck och både på morgon till 13 och sen jobbat hela natten men om dom inte hör av sig har jag ju inge jobb alls samt att pengarna går åt jämt
Men equilex selar då?
Det snigelfarmor tipsar om låter ju intresant!?
/Lisa