Kan katter skratta?

Iluvhorses1

Trådstartare
Det här är bara något jag kom och tänka på,
Kan katter skratta? Haha det kanske låter dumt, jag vet inte.
Men vet ni om kan katter kan skratta? Då menar jag inte typ skratta så som vi människor.
:p

är nog få djur som verkligen skrattar förutom människor och apor.

men alla djur kan och visar glädje och uppskattning.

Det här är bara något jag kom och tänka på,
Kan katter skratta? Haha det kanske låter dumt, jag vet inte.
Men vet ni om kan katter kan skratta? Då menar jag inte typ skratta så som vi människor.
:p
När du säger det... nej, min katt är en allvarlig katt, med allvarlig personlighet. Men det gör inget, hon är så mysig ändå :love:

Kanske inte skratta i mænsklig mening, men ha roligt åt oss som ær så långsamma och klumpiga... Jag ær sæker på att vissa katter retas, provoserar, ibland før att det ær spænnande och sen rusar ivægg med ett kattskratt!

Liknande trådar

Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
703
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
187
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
663
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama