Kan katter skratta?

Iluvhorses1

Trådstartare
Det här är bara något jag kom och tänka på,
Kan katter skratta? Haha det kanske låter dumt, jag vet inte.
Men vet ni om kan katter kan skratta? Då menar jag inte typ skratta så som vi människor.
:p

är nog få djur som verkligen skrattar förutom människor och apor.

men alla djur kan och visar glädje och uppskattning.

Det här är bara något jag kom och tänka på,
Kan katter skratta? Haha det kanske låter dumt, jag vet inte.
Men vet ni om kan katter kan skratta? Då menar jag inte typ skratta så som vi människor.
:p
När du säger det... nej, min katt är en allvarlig katt, med allvarlig personlighet. Men det gör inget, hon är så mysig ändå :love:

Kanske inte skratta i mænsklig mening, men ha roligt åt oss som ær så långsamma och klumpiga... Jag ær sæker på att vissa katter retas, provoserar, ibland før att det ær spænnande och sen rusar ivægg med ett kattskratt!

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 128
Senast: ameo
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
931
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan...
2
Svar
31
· Visningar
875

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka