Kan kaniner äta det ?

G

Guinea

Jag ska i augusti hålla kalas för mina marsvin :) och har redan börjat planera fast jag tror bara 2 kaniner kommer men en då :)

Kan kaniner äta allt detta :
Persilja
Gurka
Tomat
Knäckebröd

?

Tacksam För Svar :)

Sv: Kan kaniner äta det ?

Ja, dem kan äta allt det, men du ska nog inte ge så mycket av tomat, läste i en annan tråd här att marsvin kan få blåsor av det, så det kanske kan va likadant med kanin.

Nej då på det receptet är det bara en halv minitomat

Ja, de kan äta allt det. Som Royal sa så kan de nog få blåsor om de äter för mycket, men eftersom du bara ska ge dem lite är det nog ingen fara. Mina kaniner älskar persilja, knäckebröd och gurka.

:)

Inte knäckebröd för ofta och för mycket bara, då blir dem tjocka :D

Kan jag få veta 'receptet'? Min lilla Simba och Molly fyller 3 år i April. Och jag har idétorka på vad man kan ha på kalaset! Snälla svara! :confused::)

Liknande trådar

Däggdjur HUR får jag kaninernas hö att hållas så att de kan äta det men inte sprida ut det i hela hushållet. Har två kaniner som går lösa inne...
Svar
0
· Visningar
914
Senast: vinkelina
·
Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 567
Senast: Stinaelin
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 462
Senast: tanten
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix