Kan jag få bostadsbidrag?

Z

Zeta

Jag är arbetslös och har en dotter på 4 månader. Kan jag få bostadsbidrag och i sådana fall vart söker man det? Jag och min dotters pappa kommer förmodligen gå skilda vägar.

Sv: Kan jag få bostadsbidrag?

Du kan läsa allt om bostadsbidrag på försäkringskassans hemsida och även hitta blanketter du fyller i för att ansöka om bostadsbidrag!

Sv: Kan jag få bostadsbidrag?

Om du får höjd inkomst så måste du meddela Försäkringskassan det och ev betala tillbaks det du fått i bostadsbidrag.
Kan vara bra att veta...

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
622
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 514
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 875
Senast: Mirre
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 318
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama