Masqueradee
Trådstartare
Jag blev uppringd av ett företag i början av januari som hade ett erbjudande. Jag skulle få prova på deras nya tjänst som innebär att man för 99:- i månaden får 3 tidningar hemskickade och man kan byta vilken/vilka tidningar man vill ha hem varje månad. Telefonförsäljaren sa att (om jag inte missminner mig helt) sa upp tjänsten inom 24 timmar så skulle månaden bli gratis, annars blev det två månader och jag skulle få betala 99:- och sedan avslutades tjänsten. Jag loggade in och avbröt tjänsten inom 24 timmar och fick mina tre tidningar som bestämt, men grejen är att jag är nästan helt säker på att det blivit något fel då fick ännu en till tidning igår, men inga pengar har dragits på mitt konto och jag har inte heller fått några fakturor.
Kan jag bli återbetalningsskyldig för de tidningar de skickat ut som jag eventuellt inte "betalat" för? Jag har loggat in igen och dubbelkollat, ja jag har sagt upp tjänsten och jag har kvar mailet där det stod att jag sagt upp tjänsten (daterat 11 Januari).
Kan jag bli återbetalningsskyldig för de tidningar de skickat ut som jag eventuellt inte "betalat" för? Jag har loggat in igen och dubbelkollat, ja jag har sagt upp tjänsten och jag har kvar mailet där det stod att jag sagt upp tjänsten (daterat 11 Januari).