Kan inte tänka på nån titel

P

Punchaa

Idag var det en av de allra sista gångerna jag såg min lilla häst. Jag har tagit hand om honom sen ett år och nån månad tillbaka. Han är den häst jag älskat mest och jag kommer sakna honom otroligt mycket.

Vila i fred

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Kan inte tänka på nån titel

vet hur det känns, känner verkligen med dig. lånade en häst för 13 årsedan och jag tänker fortfarande otroligt mycket på henne.
vill köpa henne men jag måste vänta tills min gubbe e borta, han e 23 och tänker hänga med ett tag till. hon som jag vill köpa är 17 så det lär nog va försent när det är dags, det skär verkligen i mig att jag inte kan ta hem henne för jag vet att hon inte har det bäst hos sin ägare.

:( Vad hemskt att inte kunna göra något när man vet att ens älskling inte har det så superbra.. Jag hoppas det ordnar sig.

Senast ändrad av en moderator:

vi fick ta bort min älskling i våras och fy f*n vad det skär i hjärtat!!!:cry: men de har det bra på de evigt gröna ängarna utan smärta!! det är så man får försöka tänka!!

det kommer aldrig att sluta göra ont när man tänker tillbaka men det är ju så det går till i livet tyvärr:mad:!!!

Jag tror det är bra att kunna få gråta ut och sörja ett tag för att sedan kunna gå vidare. Så var det iaf för mig. Och nu när jag tänker tillbaka på min sötnos så blir jag glad för alla minnen jag har av honom. Men det är ju klart att jag blir ledsen ibland och sakna honom kommer jag nog alltid att göra, fast kanske inte i lika stor skala som nu. Lider med dig :cry:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
742
Senast: tara
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 593
Senast: Freazer
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 189
Senast: Anna-Bella
·
Skola & Jobb Just nu har jag precist börjat sista året på gymnasiet men samtidigt gick min älskade häst bort för ca en månad sen. Sedan dess har jag...
Svar
14
· Visningar
556
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 31
  • Ägare av hund offentligt?