Kan inte logga ut på mobil

TheRedLightning

Trådstartare
Jag la märke till en märklig grej när jag surfade på buke via mobilen. Jag brukar inte vilja att den ska va inloggad hela tiden och vill då logga ut, men jag kommer inte åt den menyn.
Jag har försökt minska ut, men den visar inte hela listan och när jag scrollar neråt "klibbar" den fast och scrollar med. Har tagit några screenshots, där syns att jag försökt scrolla och att listan "huggs av":
13277945_1314068911957285_1678831715_n.jpg

Jag märkte även av samma problem med notiserna, när jag öppnade notislistan kunde jag inte se alla notiser utan bara det antal som får plats på skärmen och sen om jag försökte scrolla, scrollade listan med.

13293186_1314437701920406_803164259_n.jpg

Just nu föredrar jag att använda buke på datorn, undviker gärna mobilen då det inte alls blir samma som datorn tyvärr.
Vet inte om det är fler som har detta problem.

Något är inte som det skall, du har nog lägre upplösning på din mobil, jämfört med min som det fungerar på. Provade då i liggande på mobilen och ser samma problem som dig.
Är det någon som vet om detta är något nytt som hänt de senaste dagarna eller funnits sedan jag bytte layout?

Säger som @Niyama jag har inte haft något problem på den mobilen tidigare utan det kommit nu på sistone. Vet ej exakt när det började.

Jag har en iPhone 4S och det har som sagt inte varit några problem tidigare, endast nu på slutet.

Liknande trådar

Bukefalos Jag har märkt något på sistone, har upplevt det både på datorn och via mobilen. Det gäller notiserna, jag klickar på dom och vill då...
Svar
12
· Visningar
762
Bukefalos Kan inte hitta någon utloggningsknapp och tycker mig ha letat runt på sidan till förbannelse. Påstår mig absolut inte vara något...
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Såg en annons här på buke från något som hett urinkollen(punkt)se, och eftersom det låg i annonser hoppas jag det är okej med den här...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 041
Senast: Amha
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår låste jag dörren på jobbet för sista gången inför sommarens semester. Jag har verkligen sett fram emot det. Frågan är då varför det...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter
  • Målbilder för trubbnosar.