Kan helt plötsligt se betaltv-kanaler...

sussisus

Trådstartare
I natt upptäckte jag att vi även kan se Kanal9, MTV, Comedy Central (åtminstone i natt), Discovery, TLC, Nickelodeon, Eurosport och TV10.

Vi har bara markkanalerna på våra teveapparater i vanliga fall så det blev lite överraskande när jag helt plötsligt såg att Kanal9 sände.
Någon som vet om det är någon drive det här också - har kunnat se 7an sedan augusti för de har ju en drive t.o.m. i helgen - och om man kan läsa om det någonstans?

Det var visst samma sak hos mig upptäckte jag nu. Ställt en massa program på inspelning så jag lär fylla min boxer, och när jag ska ha tid att kolla på allt kan man undra.:p

Har slutat att spela in för jag vet att jag aldrig kommer att titta.
Jag jobbar sent varannan vecka så att följa teveserier är värdelöst, den enda serien jag verkligen tar mig tid att titta på är "Vem tror du att du är?".
Så att få ännu mer kanaler än de markbundna är egentligen slöseri för min del, men det vore kul att få reda på hur länge man kan se extrakanalerna.

Det borde ju vara det, men jag kan inte hitta något skrivet om det, skulle vara roligt att veta hur länge man kan se kanalerna.

Lätt OT men under studietiden hade vi gratis betalkanaler ibland. TV1000 hade "intressanta" program mitt i nätterna kan jag säga! ;) :rofl:

Fast det var bara vi tjejer som medgav att vi hade tittat mitt i natten, inte killarna :D

Jo, det är väl då man hittar "intressanta" nattprogram. Får se om jag ser några i natt om kanalerna fortfarande är där, hostan håller mig vaken så jag måste ju titta på någonting (orkar inte sitta uppe vid datorn).

Hittade sommarbackhoppning på Eurosport, det var... eh, typ mer intressant än vanlig backhoppning, men ungefär lika tråkigt. Sitter mest å funderar på vad som händer om de skulle ramla.

Men MTV var roligt att se igen, kunde dock konstatera att de som vanligt inte kör min sorts musik.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2022
  • Bildtråd

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka