kan en mager häst få för mycket mat?

Sv: kan en mager häst få för mycket mat?

Kicki_J skrev:
AssoSarastro & Madick, jag skulle inte nämna Atkins om jag inte visste vad det gick ut på, men tack för omtanken att informera mig!
Av det du skrivit så tolkar man det som att du inte förstår. För på dig låter det som att man går ner på atkins för att det går åt energi när man bryter ner proteinet och det är inte så. Man går ner på atkins för att man minskar sitt kaloriintag. Punkt slut.
 
Sv: kan en mager häst få för mycket mat?

Vilken skillnad! På bilden ser det faktiskt inte ut att behöva så många kilo hull mer. Men kanske lite muskler? Kul att vi fick se resultatet!
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag sitter i valet och kvalet om vilka foder slag jag ska använda och hur mycket till min lite magra häst. Höet vi har att tillgå...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 460
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Har efter ca. 2 veckor med mitt superhösilage i småbal insett att jag behöver den där lilla extra "tinten" av energi. Analysen på...
2
Svar
20
· Visningar
2 947
Foder & Strö Jag är egentligen klar med foderstaterna och har fått till det helt okej för alla, förutom äldsta som får mer energi än han enligt...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: lil-sis
·
Foder & Strö Har en 28 åring här som nu har börjat tappa vikt, och jag är väldigt villrådig vilket foder jag ska köpa. Upptäckte det för bara någon...
2
Svar
23
· Visningar
2 009
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Ramla av varje uteritt?!
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp