Kan ej logga in.

H

Helen Thelin

Hej, jag kan inte logga in med min andra användare.
Det rätta lösenordet fungerar inte (jag har kollat caps lock och numlock) När jag har skickat för att få nya lösenord så fungerar inte dem heller.
Jag sitter och väntar på ett PM som jag behöver på den användaren så det är rätt akut, kan någon hjälpa mig tack?!

(Användarnamnet är Apollo 13)

Sv: Kan ej logga in.

kan någon moderator vara snäll att hjälpa mig? Jag vill kunna logga in!

Vi kan inte hjälpa dig.

Det enda vi kan säga är att du ska begära ett nytt lösenord, och för att kunna göra det så måste du ange den mailadress som din användare är registrerad på. Sen skickas ett nytt lösenord automatiskt till den mail som du skrev in, förutsatt att det matchade den som finns angiven för användaren.

Finns det ett stavfel i mailadressen så att mail inte kommer fram, eller om den mailadressen inte fungerar längre så måste du maila eller pma Gunnar eftersom Gunnar är den enda som kan komma åt användarkontona.

Om dom blev! :D :D

Men jag kunde inte skriva inlägg på hela helgen (jaja från freda em till sön) det försämmrar statistiken och är dåligt för min hälsa. Man får ju sådan fruktansvärd abstinens ;)

nu kan jag andas ut dock :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 985
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 098
Senast: Sassy
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 470
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama