Kan detta vara seriöst....

Sv: Kan detta vara seriöst....

Den kan väl vara sann?!:crazy:

Min pojkvän lider av dyslexi och han skriver ungefär sådär..:confused:

tyvärr finns det folk som stavar fel på sin egen ras/blandras och det beror inte på dyslexi eftersom halva sverige kan inte ha det.

för att dra några klassiska exempel....
Dobberman, shäffer, rottwailer, pittbull, retriver, jack rassel, dvärgcollie, boarder colli...
rätt lustigt att kolla på annonser ibland...

Jo, inte bar felstavningen jag syftade på, ber om ursäkt till alla som tog illa vid sig.

Menade mest att de som skrivit annonsen inte verkade alls pigga på att förklara mer om valpen, eller vilka papper som fanns på den osv.

Fast det står ju rätt mycket egentligen. Det står kön, ålder, färg samt att den har papper. Om man säljer en hund av den rasen just nu behöver man nog inte anstränga sig så mycket mer:smirk: . Annonsören kommer säkert att få tonvis med svar ändå.

giowanna skrev:
Jo, inte bar felstavningen jag syftade på, ber om ursäkt till alla som tog illa vid sig.

Menade mest att de som skrivit annonsen inte verkade alls pigga på att förklara mer om valpen, eller vilka papper som fanns på den osv.
Troligtvis för att fler ska ringa och ev trissa upp priset.

Gick just in på länken i till tråden och annonsen är bort tagen nu. Jag läste den strax efter att du lagt in tråden. Nu är den alltså borta, undrar varför????
Precis efter 4:ans Kalla fakta

*knapplån*

Märkligt att tråden försvann.
Ska se fortsättningen nästa vecka om vilka förödande effekter detta kan ha för oss människor.
Vet ju redan att de kommer ta upp rabies och dvärgbandmask och jag vet att jag blir så jävla förbannad att jag nästan går upp i limningen. Men jag måste ändå se det....

Jo, det är ju ofta så att min vinnliga intution stämmer :D

Tror minsann inte det var en seriös säljare i alla fall... Speciellt inte nu när den mirakulöst försvunnit efter ett program om just smuggelhundar...:smirk:

dannilall skrev:
Gick just in på länken i till tråden och annonsen är bort tagen nu. undrar varför????

Säljaren har nog raderat annonsen för att han/hon fått hunden såld. Tror inte det är knepigare än så.!
Hann själv inte läsa den aktuella annonsen, men tittar man rent allmänt på annonser, så är det hiskeligt många som är felstavade och det gäller inte bara hund/djurannonserna....

Liknande trådar

Övr. Hund på oreggad vavva. 17 000!!! det är ju helt sanslöst! undrar om de får sålt valpen...
2
Svar
21
· Visningar
1 864
Senast: allroundhästarna
·
Övr. Hund Hittade denna annonsen på blocket idag, och ringde upp, det är helskumt...
Svar
13
· Visningar
1 489
Senast: Kilauea
·
C
Övr. Hund 25 papp för en valp? Hallå? Är det nya modenycken? http://www.blocket.se/view/4596614.htm?caller=ys_s&l=0&c=1&city=0 :confused:
2
Svar
38
· Visningar
2 833
Senast: vendelay
·
  • Låst
Övr. Barn ...kunna tänka dig att använda en sån här: http://www.blocket.se/view/5970167.htm?caller=jll_s&l=0&c=1&city=0 Jag tycker det...
Svar
19
· Visningar
1 999
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama