R
Raderad medlem 6459
Sant! Får be min pappa köpa såna däck och komma ut och fixa! Tack för tipset .Eller byta till punkteringsfria, jag vill iaf inte få punka om jag blir jagad av zombies
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sant! Får be min pappa köpa såna däck och komma ut och fixa! Tack för tipset .Eller byta till punkteringsfria, jag vill iaf inte få punka om jag blir jagad av zombies
Eller så är det vi som är zombierna?Va bra. Vi andra kanske klarar oss om det finns tillräckligt med lättillgänglig zombieföda
Jag har ingen ovanvåning
Alltså, det finns en viss risk att mitt skafferi är ground zero.För övrigt verkar det finnas två solanum virus enligt wikipedia. Potatisvirus X och potatisvirus Y, inte satt mig in i om det gör potatisarna till zombies eller vad som händer.
Du får komma hit tillsammans med @Hyacinth så kan vi iaf vara mätta och ha kul när vi dör!Jag har ingen ovanvåning
Glädjedödare!Förutom att en zombie rent fysiskt inte skulle klara av att röra sig utan levande muskelceller, andning och blodcirkulation så finns ju också problemet med att ett virus behöver levande celler med proteinsyntes för att kunna föröka sig.
Nog för att jag kan köpa vissa teorier om samhällskalops men zombieinvasion är inte en av dom
SorryGlädjedödare!
Förutom att en zombie rent fysiskt inte skulle klara av att röra sig utan levande muskelceller, andning och blodcirkulation så finns ju också problemet med att ett virus behöver levande celler med proteinsyntes för att kunna föröka sig.
Nog för att jag kan köpa vissa teorier om samhällskalops men zombieinvasion är inte en av dom
Förutom att en zombie rent fysiskt inte skulle klara av att röra sig utan levande muskelceller, andning och blodcirkulation så finns ju också problemet med att ett virus behöver levande celler med proteinsyntes för att kunna föröka sig.
En potatiskanon kanske vore nåt?
Åh. Var det så det funkadeEller så är det vi som är zombierna?
Samhällskalops! Som kollaps, fast kladdigare!Samhällskalops?! Till zombiepotatisen då?