Kalaspinglan
Trådstartare
Så har jag äntligen hamnat i den situation jag drömt och hoppats på sedan några år tillbaks - vi har (nog) bestämt oss för att försöka få barn. Som på små moln svävar jag runt och har fått en riktig nytändning i min kärlek och i mina tankar. Jag är så upprymd och förväntansfull.
Men så har jag fått för mig att jag vill ut och supa och röja på varenda nattklubb i Stockholm (jag som normalt i princip aldrig dricker och tycker att fulla människor på krogen bara är dryga och vill helst inte befatta mig med dem). Och helt plötsligt blev jag såååå karriärsugen... och sugen på att göra långa spännande resor, bestiga Mount Everest och cykla Sverige runt. Det är så oerhört många saker jag måste hinna göra INNAN vi får barn??!
Jag misstänker att detta är helt normalt. Någon här som känner igen sig?
Men så har jag fått för mig att jag vill ut och supa och röja på varenda nattklubb i Stockholm (jag som normalt i princip aldrig dricker och tycker att fulla människor på krogen bara är dryga och vill helst inte befatta mig med dem). Och helt plötsligt blev jag såååå karriärsugen... och sugen på att göra långa spännande resor, bestiga Mount Everest och cykla Sverige runt. Det är så oerhört många saker jag måste hinna göra INNAN vi får barn??!
Jag misstänker att detta är helt normalt. Någon här som känner igen sig?