Kaffebryggare med termoskanna

sthu

Trådstartare
Kaffebryggare med termoskanna, helst avtagbar vattentank. Finns det?
Jag hittar bara en, Bosch TKA8653, och den verkar inte säljas längre.

Tips tips? Eller någon annan bra bryggare med termoskanna.
 
Jag har också en Moccamaster med termoskanna. Tycker dock inte att just termosen är så bra, min vanliga termos håller värmen mycket bättre.
 
Jag har också en Moccamaster med termoskanna. Tycker dock inte att just termosen är så bra, min vanliga termos håller värmen mycket bättre.

Det lät ju inte så bra förstås..

Funderar lite vidare, är det kanske bättre att jag satsar på en bra och gärna lite snygg termosb istället?
 
Det lät ju inte så bra förstås..

Funderar lite vidare, är det kanske bättre att jag satsar på en bra och gärna lite snygg termosb istället?
Vi har en bryggare med termoskanna av äldre modell. Den håller inte värmen alls bra så, ja, jag hade alla gånger satsat på en termos att hälla över kaffet på istället. Så gör vi varje morgon.
 
Vi har en bryggare med termoskanna av äldre modell. Den håller inte värmen alls bra så, ja, jag hade alla gånger satsat på en termos att hälla över kaffet på istället. Så gör vi varje morgon.

Det gör föräldrarna med. Men nu har både bryggare och termos börjat ge sig så de pratade om en kombination.
Men om den ändå inte håller värmen så bra är det nog bättre att leta upp en ny termos :)
 

Liknande trådar

Hemmet Mamma har ett par gjutjärnspannor som hon gillar att använda men har slutat att vilja använda dem sen de slutade sälja det bästa...
Svar
16
· Visningar
441
Senast: hastflicka
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva sälja en stor del av mina kläder. Nu skaffade jag appen Vinted, det verkar smidigt. Någon som har använt den? Eller...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 706
Kropp & Själ Har börjat få ont av mina hälsprickor så behöver ta tag i det innan de blir för djupa. Känner till Footmender men den är rätt dyr, kan...
2
Svar
25
· Visningar
1 511
Senast: Badger
·
Tjatter Samsung galaxy s10e finns det? Behöver en ny mobil men hittar bara större modeller än den. Hade velat ha en ny i samma storlek och en...
Svar
7
· Visningar
635
Senast: EmmaBovary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp