Kaffebryggare med termoskanna

sthu

Trådstartare
Kaffebryggare med termoskanna, helst avtagbar vattentank. Finns det?
Jag hittar bara en, Bosch TKA8653, och den verkar inte säljas längre.

Tips tips? Eller någon annan bra bryggare med termoskanna.

Jag har också en Moccamaster med termoskanna. Tycker dock inte att just termosen är så bra, min vanliga termos håller värmen mycket bättre.

Jag har också en Moccamaster med termoskanna. Tycker dock inte att just termosen är så bra, min vanliga termos håller värmen mycket bättre.

Det lät ju inte så bra förstås..

Funderar lite vidare, är det kanske bättre att jag satsar på en bra och gärna lite snygg termosb istället?

Det lät ju inte så bra förstås..

Funderar lite vidare, är det kanske bättre att jag satsar på en bra och gärna lite snygg termosb istället?
Vi har en bryggare med termoskanna av äldre modell. Den håller inte värmen alls bra så, ja, jag hade alla gånger satsat på en termos att hälla över kaffet på istället. Så gör vi varje morgon.

Vi har en bryggare med termoskanna av äldre modell. Den håller inte värmen alls bra så, ja, jag hade alla gånger satsat på en termos att hälla över kaffet på istället. Så gör vi varje morgon.

Det gör föräldrarna med. Men nu har både bryggare och termos börjat ge sig så de pratade om en kombination.
Men om den ändå inte håller värmen så bra är det nog bättre att leta upp en ny termos :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mirre
·
Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
817
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en app där man enkelt kan kryssa i att olika saker blivit gjorda. Jag vill inte ha sju ton reklam, behöva betala för...
Svar
17
· Visningar
806
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
435
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka