Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Skulle behöva två termosar för ibland behöver sambon termosen och den som är med är oduglig att hälla över till annan termos. Det blir bara massa dräll på sidorna. Skulle jag köpa ny bryggare nu skulle det vara med vanlig glaskanna.
Det positiva med den är snabbheten och gott kaffe.
Jaa jag är sugen på en moccamaster men tyvärr ligget den nog i en prisklass jag tycker är för hög. Är ingen direkt storkonsument av kaffe, brygger några gånger i veckan... Då tycker jag en så dyr bryggare är lite överdrivet termos vill jag ha då jag är en mästare på att slå sönder glaskannor...
Fast när sa jag att inte smaken spelar någon roll?
Det jag sa var att jag vill inte lägga ca 1500:- för att jag inte brygger så ofta, inte att jag vill ha den billigaste som finns och att det ska smaka illa?
Vi har en Philips HD7546. Vi är överlag nöjda med den. Stör mig på att man inte kan lossa själva behållaren till kaffefiltret, men det är nog det enda. Kostar ca 700 kr - prisvärd!
Juridik & Ekonomi
Vi är på jakt efter ett gemensamt sparkonto med bra ränta.
De flesta konton verkar vara gå att vara en person som har tillgång, vi vill...
Hästnyheter Jag misstänker att hon menar en sorts grusväg som jag bara sett i Göteborg och söderut, typ mjukt rullgrus? Inte kul att cykla på tycker...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.