K-hexschampo

gulkiwi

Trådstartare
Jag har för mig att jag har läst att dom inte får utsättas för frost, någon som har koll på om det stämmer?

Jag har en häst som precis har fått mugg och ska börja tvätta med schampot, men flaskorna har stått i stallet över vintern. Dvs i många minusgrader, försvinner verkan då? Kanske är lika bra att köpa en ny flaska eller funkar den gamla?

Sv: K-hexschampo

Köp ny. Äwen utan minusgrader så awtar effekten i en öppnad schampoflaska efter ett år. Dessutom kan det ha bliwit en riktig bakteriehärd däri. Örk!

Sv: K-hexschampo

Känns lite surt med tanke på att jag köpte en i februari, men det är väl lika bra så det blir ordentligt. :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 221
Senast: Hazel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 679
Senast: Calmiche
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 165
Senast: lillamy73
·
IT & mobiler Har en iPhone 6s som är runt 3,5 år gammal. Senaste halvåret har den börjat krångla, hakar upp sig när jag surfar och sidan fastnar...
Svar
18
· Visningar
1 806
Senast: Raderad medlem 6459
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025