J

jagvillvaraifred

Någon som vet vart man kan köpa en John Whitaker kavaj från internet?

Hoppas att tråden ligger rätt annars får kära moderator flytta den:D

Sv: JW kavaj

jo, de har dom, men där ser man bara just en färg, inte den färgen jag vill ha, plus att mina webbserv inte kan öppna sidan öht :Frown:
tack endå :Idea:

vill ha mörkblå med små ränder och vit-&röd passpoal på "kavajslaget". men vill kunna se bild på dne färgen också :)

Alla JW kavajerna har den färgkombinationen, nu överdriver jag lite, men ja, alla. Det är frågan vad du vill ha för modell, de har 7 stycken om jag nu inte missat någon.

Menar du att alla hans kavajer är i dem färgerna? Jag letar också efter en sådan kavaj.. men kan inte hitta NÅGON i den färgkombinationen. (Kalla mig blind :p ) Men vart hittade du den/dem ?

Om du inte hittar den på hemsidan så förmodligen inte! :idea:
Maila dem så kan de nog fota om de har en sån hemma.

mejla dom och fråga om du kan få bild så kan du skicka till mej sen :angel: :D

tack sorbe!

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
664
Senast: Shaggy
·
Gnägg Hej alla IC-folk där ute! 👋🌹 Jag har blivit med Irish Cob 🤗 Har köpt ett stoföl som flyttar hem till mig i oktober efter avvänjning 😃...
Svar
3
· Visningar
826
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 280
Senast: Squie
·
Ridning Jag hoppas att jag la tråden rätt, annars får moderator flytta den! Jag undrar vad ni har för erfarenhet av struppipare? I normal...
Svar
4
· Visningar
1 062

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka