F

Farouk

Vad är skillnaden mellan JW's Summer Smug (den som är ny för iår) och JW's vanliga Smugjacket? :confused:

Summer Smug:
SummerSmugbcroppedlg.jpg

Smugjacket:
smugadultlg.jpg

Om ni har bilder på era jackor - lägg gärna in :bow: Bilder som visas på internetshoppar kan vara så sjukt missvisande vad gäller färg, så jag vill se dom lite mer "verkligt" ;)

Sv: JW-jackor

jag skulle gissa på att summersmug är lite lättare och inte lika varm!

Sommarjackan har bara ett tunt nätfoder och den vanliga har ett tjockare fleecefoder.

Var hittar man sommarjackan?? har letat länge efter den men utan resultat.

shiit va snygga! jag vill ha.. finns de nån hemsida som säljer sånna?

Exakt, Summersnug har bara meshfoder, medans Snugen är fleecefodrad. Samma sak med Musto Snyg och Musto Snug Light. (Som till min stora sorg inte tillverkas längre...:( )

Tänkte själv köpa en JW Summer Snug, någon som vet var de billigaste finns?:)

Jag har en summer smug och de är jättemysiga :) helt lagom så här års.

Lina_ än så länge är det väl bara skara som säljer men kommer komma till sthlm med en liten skara (haha :p) saker från jw men vet ej när

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 290
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 725
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
3 197
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam