Just nu funderar jag på... Del 3

Fast va? Vi hjälps åt att fylla i placeringen. Det är väl inget konstigt?
Och pedagogerna har ingenting med placeringen att göra, det är admin som sköter.
Vi utgick från längsta tiderna. Samma sak vid lov mm så länge vi inte hade våra ledigheter klara fastspikade i betong typ så skulle hon vara där.

Läste vidare. Men det borde ju vara längsta tiderna särskilt när det hoppar och far.

Men de existerar? Han har ju ett schema, men bara för fyra veckor. Och förskolan vill veta hur han jobbar. Alltså måste vi fylla hur han jobbar fyra veckor i taget.

Optimalt? Nej verkligen inte. Men det är så de vill ha det.
Fast har han ett schema för 4 veckor i taget är det väl inte så märkligt att förnya det en gång per månad? Förskolan behöver ju ha lite framförhållning kring barnens vistelsetider!

Men de existerar? Han har ju ett schema, men bara för fyra veckor. Och förskolan vill veta hur han jobbar. Alltså måste vi fylla hur han jobbar fyra veckor i taget.

Optimalt? Nej verkligen inte. Men det är så de vill ha det.

Då får ni ju göra det. Fylla i för 4 veckor i taget.

Fast har han ett schema för 4 veckor i taget är det väl inte så märkligt att förnya det en gång per månad? Förskolan behöver ju ha lite framförhållning kring barnens vistelsetider!

Då får ni ju göra det. Fylla i för 4 veckor i taget.

Jag trodde det handlade om inför placering hur många timmar det handlarom. @sthu är det själva schemat det handlar om ja då får man i så fall göra schema vecka för vecka.
Precis som @Krålus säger är det underlag för placering vi fyller i, inget annat.

Ja arbetsgivaren borde vara mer tillmötesgående. Men ärligt talat är hans nya chef lite av en rövhatt..

Jag har löst det med att ange 7.15-16.15 som standard. Sen justerar jag löpande, om jag måste komma senare. Jag måste ibland ha hjälp att lämna/hämta så vi kom fram till att mitt schema säger noll egentligen, men nu kan de planera utifrån vistelse. Angav helt enkelt heltid, vilket är vad jag jobbar.
Jag får liksom veta 2 veckor innan om det är ändringar, och har först nu ett rullande schema på längre period. Men det varierar friskt med mina tider.

Surfade runt på Hemnet för att få lite inspiration för köket i min nya lägenhet. Tanken är att väggarna med tiden ska målas eller tapetseras om.
Efter att ha skrollat igenom mängder med bostäder undrar jag om det finns en lag som säger att köksväggar måste vara vita eller möjligtvis ljusgrå?

Surfade runt på Hemnet för att få lite inspiration för köket i min nya lägenhet. Tanken är att väggarna med tiden ska målas eller tapetseras om.
Efter att ha skrollat igenom mängder med bostäder undrar jag om det finns en lag som säger att köksväggar måste vara vita eller möjligtvis ljusgrå?
ALLT i bostäder verkar ska vara vitt. Med visst inslag av blanksvart och någon grå ton.

Jag tror det ingår i en medveten plan för att testa vilka som är högfungerande samhällsindivider och har resurser i överskott för att städa tillräckligt frekvent...

Det är så himla trist. Tror inte att du hittar mycket inspiration på just hemnet.

Jag har en ventilation som låter väldigt högt. Efter att inte ha fått ngt gehör så satte jag upp en kudde som dämpade ljudet.
När de skulle komma och byta filter fick jag ta bort den. Nu efteråt (har inte satt tillbaka kudden) är det fruktansvärt varmt.
Tycker att det borde vara tvärtom, att det blir bättre när luftflöde är är fritt.???

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 289
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
319
Senast: Badger
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
365
Senast: DarkInNight
·
Fritid Beställde 3 par värmevantar på en sajt, just för att de hade flera olika och jag kunde beställa hem och testa. Lade beställningen 31/12...
Svar
15
· Visningar
790
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025