Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Just nu skriver jag det andra inlägget i tråden :p och sitter och tramsar med en spelmodd. Herregud, jag skulle vara så hatad av mitt älsklingsband och allraminst mördad av gitarristen om de bara kunde se.

kl

Just nu så ligger jag i sängen, trött efter en konstig natts sömn. Ska väcka sonen om typ 5 min och göra honom klar till skolan. Sen lägger jag mig en stund igen.

kl
Sitter och bryter ihop halvt om halvt eftersom skolan alltid ska krångla.
Ska ha iväg sonen till dagis vid nio sen ska jag sove. Eller inte, jag ska nog dra upp sambon och så ska vi åka och handla tomteluva till i eftermiddag då han går luciatåg.

kl

Just nu är jag allmänt frustrerad, bland annat sexuellt, och det blir inte ett dugg bättre av att lyssna på Blurred Lines och annan musik som inte direkt är asexuell.

Sker det inte minsta lilla framsteg med han den där imorgon blir det fan överraskningssex.

(Men det borde jag väl inte skriva, för då dröjer det väl inte förrän Expressen och vänsterextremisterna i RG ba:

Dag 1: "SD-MEDLEM HOTADE MED VÅLDTÄKT PÅ FORUM - "jag skämtade!" BILD, NAMN OCH PERSONLIG INFO PÅ SIDAN 2, 3, 4 och 5"
Dag 2: "SD-MEDLEM SKÄMTADE OM VÅLDTÄKT - "men för helvete!" - LIVSHISTORIA OCH BLOGGCITAT PÅ SIDAN 2, 3, 4, 5 och 6"
Dag 3: "Fan, hon är ju tjej och skämtar om att våldta en man, slut på nyhetsvärdet!")

Senast ändrad:

Strålande journalistik! :D

*Kl*

Just nu äter jag en fantastiskt nyttig frukost bestående av mjölk och Tresor-flingor :love: (Och så håller jag faktiskt tummarna för Jonathan som är i Växjö och gör fystesterna till PHS :banana: )

KL

Just nu äter jag frukost liiiiiite för långsamt för att inte det ska bli dags att färga håret. Men jag måste, typ nu. Orkar inte. :wtf:

Strålande journalistik! :D
Tack, jag tänkte hjälpa dem lite på traven!

kl

Just nu är jag ÖVERSTRESSAD för att.... skorna jag beställt och som jag tänkt ha imorgon inte har kommit. Vet nu inte vad jag ska komplettera min outfit med, och är således helt och fullt övertygad om att person of interest kommer att tycka att jag är ful och inte vilja ha mig. Logik ftw.

kl

Just nu har jag precis ätit lunch. Kom hem från stallet innan dess. Red ett halvhård pass för att vara unghäst. Han hade energi så det räckte och blev över!
Nu ska jag nog sätta på en tvätt, stoppa in disken i diskmaskinen och städa lite.

Just nu är jag väldigt trött hemma i soffan efter en väldigt fin kväll och natt hos le best friend (right, right... friend indeed). Och undrar hur fan man hittar vart man ska infinna sig om man vill (behöver) ansöka om socialbidrag? Hur kan det vara så svårt att hitta en jävla adress??

det brukar finnas adress på kommunens hemsida :)

*KL*

Just nu skjuter jag upp saker för jag orkar inte, vill inte, orkar inte.

*Kl*

Just nu är jag på ett exceptionellt dåligt humör. Det hjälpte inte ens att gå en ilsket snabb promenad med hunden :mad:

*kl*

Just nu känner jag mig misshandlad i munnen efter att ha varit hos tandläkaren. Dessutom är jag hungrig. Buhu!

knapp

Sitter och stirrar menlöst framför mig. Vet inte om det är pms, vinterdeppighet eller en korsning av båda men allt känns bara dödens just nu. Hela veckan har varit en lång uppförsbacke. Det är en enorm ansträning bara att ta sig ur sängen. Sovit minst 15 timmar senaste dygnet... :crazy: Hoppas det bara är en tillfällig svacka och att helgens besök kan pigga upp för jag har egentligen mängder med saker som måste fixas.

Hoppas du snart känner dig bättre!

---------

Just nu lyssnar jag på Oasis, det var länge sen! Tänker på olika minnen och är nöjd med att ha tatt helg!

//r

KL

Just nu är jag hungrig men kommer inte på något jag är sugen på att äta..
I-landsproblem? Oh yes! :D

Haha det är så drygt när man är sån :p

Just nu inväntar jag The book of Eli som börjar kl 21.

*Kl*

Just nu är jag lite sur för att det inte verkar finnas platser kvar i skidskolans förmiddagsgrupper för min dotter :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
214
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
4 451
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 495
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 105
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar