JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jung har täten i Badminton
Moderator
Hästnyheter
I dag går startskottet för den tuffa fyrstjärniga klassikern Badminton och 80 ekipage står på startlinjen. Världsettan Michael Jung är...
Hästnyheter
Tysklands Michael Jung är kvar som världsetta när fälttävlans världsrankning är sammanräknad fram till och med juli. Louise Svensson...
Hästnyheter
Världsettan och OS-mästaren Michael Jung fortsätter att vinna och vinna. I den första av årets sex fyrstjärniga tävlingar toppade han...
Hästnyheter
Tysklands Michael Jung har levt upp till förväntningarna i brittiska stortävlingen Badminton. Tillsammans med La Biosthetique Sam leder...
Guldfasanerna
Övr. Djur Han ÄR för tillfället ganska pjollrig. :D Sprickfull med hormoner kan jag tänka.
Sel
43 minuter sedan
Svar: 1 434
Visningar: 122 166
Djur
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Det är väl framför allt servicehundar/guidehundar som färgas så att de ska stå ut? Man färgar till exempel svansen på dem.
Sel
58 minuter sedan
Svar: 1 775
Visningar: 170 196
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Lite bilder från sista besöket hos lånevovvens valpar innan de lämnade boet:
Jag hade ALLA valparna bitandes och hängandes i håret där...
Scandi
Idag kl 17:53
Svar: 488
Visningar: 28 068
Hund
Bildtråd
Gnägg Det finns en liten ponnyhäst där under manen någonstans 😅
EZMK
Alldeles nyss
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Of topic 😊
Jag och dottern, 10 år, var ute och red idag. Jag har hopphästar och har inte, vad jag vet, tittat på nån dressyr med henne...
Mauen
52 minuter sedan
Svar: 300
Visningar: 15 666
Grenar
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Nu har jag blivit sådär jobbigt förkyld IGEN. Hostar som fn, feber och ont överallt. Blir så himla trött. Ska döma nästan 40 ekipage på...
Fiorano
Idag kl 17:41
Svar: 1 046
Visningar: 82 055
Grenar