Julutställning i Kungälv 1-2/12

Nussikan

Trådstartare
Någon som ska dit? Jag ska dit med 3 st på lördagen och två på söndagen, hade vart kul att träffa på någon mer bukefalist! :)

Sv: Julutställning i Kungälv 1-2/12

Jag ska ställa min två hanar, om jag får tag på en bil att låna..

Ska du ställa båda dagarna? Hörde att det skulle vara 60-tals tema (stod dock inte på min bekräftelse...) något du ska satsa på?

Nä. Det hade varit jättekul, men jag har inget passande hemma och tomt på bankkontot... Katterna får lite ljus i buren "som vanligt" på julutställningar.

Nä jag ska inte heller klä ut mig, men håller på och syr ett nytt jul-burskynke :)

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
581
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa På lördag ska katterna åka hem till mina föräldrar och bo där i två veckor. Det kommer gå bra, förutom en detalj: resan dit. Det är...
Svar
19
· Visningar
1 173
Senast: sthu
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
781
Katthälsa Har ni tandvårdsrutiner? Några bra produkter? Jag har varit nästan löjligt förskonad från katter med tandproblem hittills. Hanoo hade...
Svar
13
· Visningar
769
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV