De har såna fina otroligt mjuka rödrutiga plädar nu! Jag stod länge och smekte dem häromdagen såå mjuka!I så fall pekar jag dig mot Hemtex.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De har såna fina otroligt mjuka rödrutiga plädar nu! Jag stod länge och smekte dem häromdagen såå mjuka!I så fall pekar jag dig mot Hemtex.
Smält ner dom, i med en ny veke och POFF! Nytt ljus och hemgjord julklapp till nån.Alltså det här att jag hittade ett gäng gamla adventsljus som jag hade glömt bort, och därför köpte nya på Ikea i helgen, och därmed bestämde mig för att tända de gamla (som jag försökt elda slut på två år i rad nu men de är dryga jäklar ) redan nu... Det behöver vi inte berätta för någon va?
Visa bifogad fil 40419
Det är ju det som @Mineur har problem med, de vill inte smältas ned!Smält ner dom, i med en ny veke och POFF! Nytt ljus och hemgjord julklapp till nån.
Man ska inte köp såna stora tjocka ljus om man inte vill dras med dem länge, jag har nog ett antal som är över 10 år gamlaAlltså det här att jag hittade ett gäng gamla adventsljus som jag hade glömt bort, och därför köpte nya på Ikea i helgen, och därmed bestämde mig för att tända de gamla (som jag försökt elda slut på två år i rad nu men de är dryga jäklar ) redan nu... Det behöver vi inte berätta för någon va?
Visa bifogad fil 40419
Äh, så snälla ska vi inte vara! Då ligger det betydligt närmre till hands att skrapa bort siffrorna och låtsas att det är helt vanliga blockljus jag eldarSmält ner dom, i med en ny veke och POFF! Nytt ljus och hemgjord julklapp till nån.
Det värsta är att jag har något vagt minne om att jag köpte samma sorts ljus för några år sedan och hade samma problem då... Minnet är kort men braMan ska inte köp såna stora tjocka ljus om man inte vill dras med dem länge, jag har nog ett antal som är över 10 år gamla
När ni börjar julpynta, börjar ni med adventsljustakar och sånt eller allt på en gång med tomtar och hela köret?
Jag brukar sätta upp julgardiner och sätta upp ljusslingor och adventsljusstakar/stjärnor först. Och sedan runt lucia kan det börja komma fram tomtar och sånt.
Gillade du det? jag tyckte det var gott men lite tunt/klent mtp smakguidenSka också göra min första nu! Kaffet var helt slut o jag har inte hittat något ekologiskt julkaffe ännu så fick bli det
Gillade du det? jag tyckte det var gott men lite tunt/klent mtp smakguiden
Fantastiskt @sicx Även om det är totala motsatsen till vad jag gillar så älskar jag när folk ger sig hän i vad DE gillar
Oj jösses. Själv har jag satt upp en liten diskret oblinkande varmvit slinga runt en liten buske.