Har du två symaskiner?
Fyra
En digital hushållsmaskin, en mekanisk för tyger sömnad, en fyrtrådig overlock och en tretrådig overlock. Fast den tretrådiga använder jag inte längre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du två symaskiner?
har inte alla det ?Har du två symaskiner?
Poppat julmusik på hög nivå idag i bilen, hade glömt att Mix megapol from i fredags spelar bara julmusik.
Här spelar mix megapol fortfarande vanliga låtar. Samma samma om igen.Poppat julmusik på hög nivå idag i bilen, hade glömt att Mix megapol from i fredags spelar bara julmusik.
Men va fan!Här spelar mix megapol fortfarande vanliga låtar. Samma samma om igen.
Konstigt material att välja. Mest pyjamaser som brukar vara av flanellDet rödrutiga bäddsetet var i flanell. Vem vill ha flanell som sängkläder? Varmt blir det ändå... Känns strävt?
Försökte hitta andra affärer som hade på stan, eftersom jag ändå har presentkort där. Ingen som har något tips? Var så inställd på det, vad besviken man kan bli.
De hade flera i flanell, verkar vara modernt. Ser framför mig en ytterst sträv upplevelse om inte benen är alldeles nyrakade...Konstigt material att välja. Mest pyjamaser som brukar vara av flanell